PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ

Praha

Jsme nejmezinárodnější společnost a jednička na trhu v přepravě zásilek pro firmy i jednotlivce.
V letošním roce jsme obhájili prestižní ocenění pro zaměstnavatele „Top Employer“, což nás moc těší!

Jsi nadšenec do IT technologií? Naplňuje tě pocit, když někomu můžeš pomoci vyřešit problém, se kterým si neví rady? Chceš chápat a rozumět tomu, jak systémy fungují? Jsi komunikativní a technický typ k tomu? Pak pro tebe máme pozici šitou na míru!

PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ

__________________________________________________________________________________________________________

Na co se můžeš těšit, pokud vyhraješ?

  • MultiSport kartu, stravenky hrazené v plné výši, benefity z Cafeterie, týden dovolené navíc, sick-days, levnější zásilky s DHL a mnoho dalších zaměstnaneckých benefitů i teambuilding.
  • Podepíšeme spolu pracovní smlouvu na dobu neurčitou a staneš se zaměstnancem zavedené společnosti, která získala opakovaně ocenění „TOP EMPLOYER“
  • Díky propracovanému internímu školícímu a rozvojovému programu z tebe uděláme certifikovaného mezinárodního specialistu CIS.
  • Každý rok ti přispějeme na jazykové kurzy dle vlastního výběru.
  • Dostaneš od nás služební telefon a notebook.

Na čem budeš pracovat?

  • Spravovat DHL zákaznické aplikace a zajišťovat jejich bezproblémový chod.
  • Zajišťovat školení a instalaci těchto aplikací osobně přímo u našich zákazníků.
  • Pomáhat po telefonu našim zákazníkům i kolegům napříč celou společností, kteří se ocitnou v „softwarové pasti“.
  • Vytvářet nové profily a přístupy do webových aplikací DHL.

Jak si představujeme nového kolegu?

  • Máš dokončenou minimálně SŠ s maturitou a alespoň 1 rok zkušenost se zákaznickým servisem.
  • Jsi majitelem řidičského průkazu sk. B a angličtina na komunikativní úrovni ti nedělá žádný problém.
  • Počítač je tvůj nejlepší kamarád a velmi dobře víš jak pracovat v MS Excel, případně i MS Access.
  • Díky dobrým komunikačním schopnostem umíš i složitější postupy prezentovat tak, aby je pochopil úplně každý.
  • Jsi týmový hráč s proaktivním zákaznickým přístupem a pečlivost, samostatnost a zodpovědnost jsou klíčové aspekty tvého charakteru.
  • Myslíš globálně, jednáš lokálně.

Na nástupu se můžeme samozřejmě domluvit.

Zaujala tě naše nabídka? Ztotožnil ses s inzerovanou pozicí a chceš jít do toho? Pak neváhej a zašli nám co nejdříve tvůj strukturovaný životopis.

Kontakt

DHL
Jan Cikhart

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!