Administrativní pracovník ve skladu s angličtinou (m/ž)

Říčany

Máte zájem pracovat pro významnou a stabilní společnost? Hledáte férového zaměstnavatele, který Vám pošle včas výplatu a má zajímavou nabídku benefitů? Láká Vás pracovní prostředí, kde se lidé znají jmény a najde se i prostor na to dát si kafe? Pokud se právě usmíváte, nebo jsme vzbudili Vaši zvědavost, pak jste na správném místě. Právě nyní do našeho týmu totiž hledáme nové kolegy.

Máte rádi administrativu a baví Vás komunikace s okolím?

  • Chcete kolem sebe pohodový tým kolegů?
  • Máte logické uvažování?
  • Zvládáte MS Office a angličtinu?
  • Nevadí Vám směnný provoz?

Ano? Tak pokračujte...

Co u nás budete dělat:

  • Administrativně řídit a připravovat podklady pro naskladnění/vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích
  • Plnit zadané úkoly a dodržovat nastavené procesy
  • Komunikovat s řidiči a dopravci
  • Vytvářet reporty a analýzy
  • Komunikovat s interními i externími zákazníky (i v anglickém jazyce)
  • Spolupracovat s kolegy ve skladu
  • To vše se bude odehrávat ve dvousměnném provozu (PO-PÁ: 6-14, 14-22 hod), což je pro mnohé velkou výhodou

Co Vám za to nabízíme:

  • ZDARMA svozový autobus z/do práce z Opatova (metro C)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • 25 dní dovolené
  • Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
  • Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
  • Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
  • Multisport kartu

A mnoho dalších benefitů ...

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!