Administrativní pracovník ve skladu

Cheb

Velmi úspěšný projekt v Chebu se dočkal dalšího rozšíření.
Máte jedinečnou příležitost stát se součástí DHL týmu a pomoci nám rozběhnout noční směnu.
Rozšiřujeme řady - buďte u toho :-)

Co u nás budeš dělat?

  • budeš administrativně řídit tok materiálu a zboží
  • není to čistě kancelářská práce - je třeba počítat s tím, že se budeš pohybovat i po skladu
  • plnit zadané úkoly a dodržovat nastavené procesy
  • komunikovat s řidiči a dopravci
  • vytvářet reporty a analýzy
  • komunikovat s interním i externím zákazníkem
  • spolupracovat s kolegy ve skladu - určovat priority
  • aktivně se podílet na procesu zlepšování

Co od Tebe potřebujeme?

  • ochotu pracovat ve třísměnném provozu
  • komunikovat anglicky nebo německy
  • abys byl organizačně schopný a měl smysl pro týmovou práci
  • kontingenční tabulky, grafy, vzorce a funkce v Excelu ti musí být vlastní :-)
  • velkou výhodou je pro uchazeče předchozí praxe ve skladu a znalost programů SAP nebo InConso, ale není to podmínka

Co se Ti bude určitě líbit?

  • dovolenou budeš trávit 25 dnů v roce
  • závodní stravování ve vyhlášené kantýně (při noční směně stravenka ve výši 90Kč - plně hrazená zaměstnavatelem)
  • zdarma tě pojistíme pro případ, že při práci způsobíš škodu
  • také myslíme na tvou budoucnost a nabízíme ti příspěvek na penzijní připojištění
  • můžeš se účastnit spousty firemních akcí……určitě se nebudeš nudit
  • pokud hledáš partu lidí, kteří táhnou za jeden provaz a jsou si navzájem oporou, jsi tu správně

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Veronika Markupová
Logistická 169/1
350 02  Cheb - Dolní Dvory
Česká republika
Telefon: 601 314 284

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!