HR Business Partner

Jirny

DHL Supply Chain (CZ) s.r.o. je součástí koncernu Deutsche Post DHL a je celosvětovým špičkovým poskytovatelem služeb v oblasti smluvní logistiky.

Jste připraveni na svou další kariérní výzvu? Hledáme zkušeného HR Business Partnera pro naše manažery a zaměstnance. Stanete se partnerem a poradcem našeho Site Managera, vedoucích oddělení, vedoucích týmů, technických vedoucích a všech zaměstnanců včetně vlastního týmu.

Co obnáší role HR Business Partnera?

HRBP je strategickým partnerem svěřených oddělení a jednotlivých manažerů, je s nimi v pravidelném kontaktu a poskytuje jim podporu v rozhodování i nejrůznějších záležitostech, týkajících se zaměstnanců (ať již pracovně-právního nebo „lidského“ charakteru – spolupráce v týmech, poskytování zpětné vazby, řešení případných konfliktních situací atd.) Schopnost budovat pevná partnerství v organizaci je zásadní. Je potřeba dobře rozumět fungování všech oddělení – nedílnou součástí náplně práce je tedy i účast na klíčových poradách nejen s klientem, ale i oddělení, kde je nutná znalost jeho hlavních cílů. HRBP má jako podporu tým HR Ops, které je potřeba vést a určovat jim priority a provádět standardní kroky ke zlepšování všech nastavených procesů. Je velmi nutné komunikovat na pravidelné bázi s klientem a to v angličtině (sedí tu s námi) a komunikovat s ním veškeré aktivity a plány.

Očekáváme:

• minimálně 5 let zkušeností v oblasti lidských zdrojů ve větší společnosti na pozici HRBP
• vyzrálou osobnost, která ví, jaká je přidaná hodnota HR pro společnost
• velmi dobré komunikační dovednosti
• hands-on přístup, orientace na úspěch, zaměření na zákazníka, efektivita organizace, rozvoj lidí, strategická orientace/iniciativa, vedení týmu
• empatie, analytické myšlení, povědomí organizace, flexibilita
• pokročilá znalost angličtiny (psané i mluvené)
• dobrá znalost balíčku MS Office

Nabízíme:

• práce pro jedničku na trhu, a teď nemyslíme jen DHL, ale i našeho klienta, s kterým budete v častém kontaktu
• možnost podílet se na zajímavých projektech a rozvíjet současné procesy
• úzkou spolupráci s výborným HR týmem
• motivační finanční ohodnocení
• neformální atmosféru, komfortní kanceláře a řadu firemních benefitů (25 dní dovolené, zaměstnanecké slevy na firemní prodejně, Multisport kartu a k tomu služební vozidlo, notebook a mobilní telefon … )

Pokud jsme vás zaujali, tak nám pošlete životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na vás!

Kontakt

DHL Solutions s.r.o.
Zuzana Chylíková
Telefon: +420 728 527 833

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!