Administrativní pracovník v logistice (m/ž)

Říčany

Naše společnost je špička v oblasti skladového hospodářství. Vážíme si našich zaměstnanců a hlavně děláme maximum pro jejich bezpečí a to i v dnešní nelehké době.
Díky našemu zodpovědnému přístupu neustále rosteme a bez přestávky nabíráme.
Přidejte se k nám a získejte práci ve stabilním oboru, a ve společnosti, která obdržela certifikaci "COVID SAFE - Bezpečné Pracoviště".

Máte rádi administrativu a baví Vás komunikace s okolím?

  • Chcete kolem sebe pohodový tým kolegů?
  • Máte logické uvažování a baví Vás komunikovat?
  • Zvládáte MS Office?
  • Nevadí Vám směnný provoz?

Ano? Tak čtěte dál!

Co u nás budete dělat?

  • Administrativně řídit naskladnění/vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích
  • Denně komunikovat s řidiči a dopravci
  • Vytvářet reporty a analýzy
  • Komunikovat s interními i externími zákazníky
  • Spolupracovat s kolegy ve skladu
  • Písemně komunikovat v angličtině s dodavateli
  • Pracovat ve směnném provozu, což je pro mnohé velkou výhodou

Co Vám nabízíme?

  • ZDARMA svozový autobus z/do práce z Opatova (metro C)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • 25 dní dovolené
  • Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
  • Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
  • Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
  • Multisport kartu

Čím vás chráníme?

  • Poskytujeme zdarma našim zaměstnancům respirátory a/nebo roušky
  • Dbáme na zvýšená hygienická opatření
  • Zajišťujeme dostatek dezinfekčních prostředků na každém pracovišti
  • Pravidelně testujeme naše zaměstnance
  • Omezujeme kontakty mezi směnami
  • Díky našim opatřením jsme držitelem certifikace „COVID SAFE – Bezpečné pracoviště“

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!