Administrativní pracovník – Quality Specialist (m/ž)

Říčany

Máte zájem pracovat pro významnou a stabilní společnost? Hledáte férového zaměstnavatele, který Vám pošle včasnou platbu a má zajímavou nabídku výhod? Láká Vás pracovní prostředí, kde se lidé znají jménem a je zde také prostor na kávu? Pokud se jen usmíváte nebo jsme vzbudili Vaši zvědavost, jste na správném místě. Nyní hledáme nové kolegy do našeho týmu.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Inbound - příprava podkladů pro sklad a kontrola dokumentace
  • Zadávání a vyhodnocování kontroly kvality oděvů podle výkresů a pracovních listů, tvorba reportů a další administrativní činnosti
  • Zajištění procesů na vratkovém centru
  • Příprava zakázek a předávání informací na sklad, objednávání přepravy a komunikace s dopravci
  • Příprava dokumentů pro celní oddělení
  • Komunikace se zákazníkem

Co potřebujeme?

  • Vzdělání v textilním oboru (SOŠ/SOU/VOŠ) výhodou
  • Zájem o textilie/hobby šití vítáme
  • Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Anglický jazyk alespoň na úrovni B1
  • Zkušenosti v logistice/skladování výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí moderní logistické firmy s mnohaletou tradicí na českém trhu – centrála Jažlovice (Říčany u Prahy)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • Týden volna navíc pro svou rodinu a přátele (25 dní dovolené)
  • Prima partu, bezpečné a čisté prostředí
  • Svozový autobus z Opatova (metro C) zdarma
  • Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
  • Balíček zaměstnaneckých výhod – CAFETERIA – odměňujeme zaměstnance za loajalitu
  • Pro sportovce nabízíme možnost karty MULTISPORT a zajistíme zdarma kartu do MAKRA
  • Levnější tarify od operátorů O2 a T-Mobile
  • Myslíme i na Vaše stáří a nabízíme penzijní pojištění
  • Chyb se bát nemusíte, zajistíme vám i pojistku odpovědnosti

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!