Administrativní pracovník v logistice (m/ž)

Říčany

Máte zájem pracovat pro významnou a stabilní společnost? Hledáte férového zaměstnavatele, který Vám pošle včas výplatu a má zajímavou nabídku benefitů? Láká Vás pracovní prostředí, kde se lidé znají jmény a najde se i prostor na to dát si kafe? Pokud se právě usmíváte, nebo jsme vzbudili Vaši zvědavost, pak jste na správném místě. Právě nyní do našeho týmu totiž hledáme nové kolegy.

Co u nás budete dělat?

  • Administrativně řídit naskladnění/vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích
  • Denně komunikovat s řidiči a dopravci
  • Vytvářet reporty a analýzy
  • Komunikovat s interními i externími zákazníky
  • Spolupracovat s kolegy ve skladu
  • Písemně komunikovat v angličtině s dodavateli
  • Pracovat ve směnném provozu, což je pro mnohé velkou výhodou

Co Vám nesmí chybět?

  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Outlook)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • Samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně
  • Časovou flexibilitu – budete pracovat ve směnném provozu

Co Vám nabízíme?

  • ZDARMA svozový autobus z/do práce z Opatova (metro C)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • 25 dní dovolené
  • Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
  • Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
  • Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
  • Multisport kartu

A mnoho dalších benefitů ...

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!