Administrativní pracovník v logistice s angličtinou (m/ž)

Říčany

Poohlížíte se po novém zaměstnání ve významné stabilní společnosti, která má co nabídnout? Chcete pracovat pro férového zaměstnavatele, kterému na zaměstnancích záleží? Jsme moderní logistická firma s mnohaletou tradicí na českém trhu a momentálně hledáme nového kolegu na Administrativní pozici s nástupem možným ihned.

Co u nás budete dělat?

  • Administrativně řídit naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích
  • Denně komunikovat s řidiči a dopravci
  • Komunikovat s interními i externími zákazníky
  • Spolupracovat s kolegy ve skladu
  • Písemně i telefonicky komunikovat v angličtině s dodavateli
  • Pracovat ve dvousměnném provozu (8:00-16:30; 9:30-18:00 hod)

Co od Vás čekáme?

  • Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • Samostatnost a spolehlivost

Co Vám nabízíme?

  • ZDARMA svozový autobus z/do práce z Opatova (metro C)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • 25 dní dovolené
  • Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
  • Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
  • Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
  • Multisport kartu

A mnoho dalších benefitů ...

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!