Vedoucí administrativního oddělení s angličtinou (m/ž)

Říčany

Chcete udělat ve svém profesním životě změnu a láká Vás prostředí skladu a chcete nahlédnout pod pokličku?
Přidejte se k nám!

Co bude Vaší náplní práce?

  • Komunikovat se zákazníky, s centrálou DHL, s přepravci a se skladem (i v anglickém jazyce)
  • Řešit reklamace, objednávat přepravy a vést pravidelné online meetingy s centrálou a našimi zákazníky
  • Administrativně zpracovávat zakázky v našem skladovém systému
  • Vést malý tým pracovníků
  • Reporting, vyhodnocování KPI
  • Dohled a komunikace s našimi detašovanými pracovišti v Pohořelicích a Ostravě
  • Pracovat v jednosměnném provozu (8:00 - 16:30 hod)

Co od Vás čekáme?

  • Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Znalost anglického jazyka (úroveň B2)
  • Zkušenosti z logistiky a s vedením týmu výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám nabízíme?

  • ZDARMA svozový autobus z/do práce z Opatova (metro C)
  • Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
  • 25 dní dovolené
  • Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
  • Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
  • Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
  • Multisport kartu

A mnoho dalších benefitů ...

Kontakt

DHL Solutions k.s.
Eva Konečná
Telefon: +420 727 975 231

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!