Administrativní pracovník na oddělení dispečinku (m/ž)

Rudná

Hledáte změnu ve svém pracovním životě?
Nyní máte možnost získat férového zaměstnavatele, který si svých zaměstnanců váží a výplatu zasílá vždy včas.
Jsme stabilní mezinárodní logistická společnost s dlouholetou tradicí a do svého týmu hledáme novou posilu, možná jste to právě Vy!

Vaším úkolem bude:

• zajišťování administrativy spojené s přepravou
• komunikace s dopravci a spolupráce s různými odděleními společnosti
• organizování a řízení přeprav na základě potřeb zákazníka
• realizace přepravy pomocí smluvních dopravců
• kontrola kvality a včasného doručení

Bez čeho se neobejdete:

• znalost práce na PC (MS Office)
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
• ukončené SŠ vzdělání a čistý trestní rejstřík
• nástup: ihned, dle dohody

A co Vám nabízíme?

• odpovídající mzdové ohodnocení a výplata vždy do 6. dne v měsíci
• 25 dní dovolené a 3 dny zdravotního volna
• peněžitý příspěvek na stravování (70 Kč / odpracovaný den)
• systém Cafeterie, Multisport karta, penzijní a životní pojištění, výhodné mobilní tarify (O2/T-Mobile), slevové programy
• práce v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
• pracoviště: Rudná u Prahy

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám Váš životopis. Těšíme se!

Kontakt

DHL Freight CZ s. r. o.
Aneta Kynclová

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!