Účetní - PtP Accountant pro DHL

Praha

DHL Global Forwarding (CZ) s.r.o. je celosvětovým špičkovým poskytovatelem služeb v oblastech námořní a letecké cargo přepravy, přepravy nadrozměrných a industriálních celků. Jsme součástí koncernu Deutsche Post DHL a společně s ostatními divizemi ve skupině zajišťujeme komplexní portfolio logistických služeb a řešení pro naše zákazníky.

Pro tým finanční účtárny hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici ÚČETNÍ (PtP Accountant).

Hledáme člověka s účetními zkušenostmi, který je otevřený změnám a novinkám, zajímá se o možnou automatizaci účetních úkonů a chce se zapojit do změnových projektů směřujících ke zvýšení efektivity a kvality účetních procesů.

V tuto chvíli náš účetní tým sedí na Pankráci, Praha 4, od dubna příštího roku bude kancelář přemístěna na ulici Bucharova, Praha 5 (přímo u stanice metra Nové Butovice).

VAŠÍM ÚKOLEM BUDE:

• zajištění zaúčtování došlých faktur
• evidence, analýza a řádná archivace AP faktur
• kontrola správnosti faktur a řešení sporných faktur s našimi dodavateli
• účast na rekonciliacích dat mezi systémy
• zpracování interních kontrol v oblasti PtP
• účast na správě kmenových dat dodavatelů

Jako člen finančního týmu budete mít odpovědnost za včasné zaúčtování došlých faktur. Budete pravidelně kontrolovat stav faktur v interní evidenci na doručené reporty od našich dodavatelů, kde bude zapotřebí znalost a dobrá orientace v MS Excel. Zjištěné skutečnosti na základě kontroly budete komunikovat s dodavateli a s provozním oddělením logistiky.

Součástí Vaší role bude i provádění pravidelné rekonciliace mezi interními systémy k ověření úplnosti dat a také účast na měsíčních závěrkách. Každý měsíc budete mít odpovědnost za zpracování a uložení podkladů pro skupinový interní kontrolní systém. V rámci agendy PTP budete také pro účely zastupitelnosti zadávat žádosti o tvorbu nových dodavatelů do interních systémů.

Mimo jiné se budete účastnit na přípravě podkladů pro interní/externí audity z oblasti PTP a na dalších ad hoc úkolech dle požadavků CFO či team leadera.

Do budoucna se počítá s vaší účastí na různých změnových projektech a optimalizaci a automatizaci účetních procesů.

POŽADUJEME:

• excel na pokročilé úrovni ( funkce min. SVYLEDAT, SUMA, KONTINGENCE, FILTRY atd.)
• anglický jazyk na rovni alespoň B2
• znalost SAP výhodou, ne podmínkou
• předchozí zkušenost s prací na finančním oddělení vítána
• dobré komunikační schopnosti a týmový duch
• odolnost vůči stresu
• samostatnost
• proaktivnost

NABÍZÍME:

• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• zajímavou a odpovědnou práci
• příjemné pracovní prostředí
• flexibilní možnosti práce, vč. home office
• odpovídající platové ohodnocení
• širokou paletu zaměstnaneckých benefitů (stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, dovolená navíc, nemocenské volno, slevové programy, multisport karta, shell karta, firemní výuka angličtiny a další)

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis.

Kontakt

DHL Global Forwarding (CZ) s.r.o.
Martina Navrátilová

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!