Administrativní pracovník/ce ve skladu DHL

Jirny

Jsme moderní logistická firma s 25 letou tradicí na českém trhu. Skladujeme a přepravujeme zboží pro řadu známých značek. Je nás 2400 v 16 pobočkách po celé ČR a přesto dbáme na potřeby každého z Vás. Staráme se o Vaše bezpečí, máme lidský a férový přístup. Chcete to zažít? Neváhejte a přidejte se k nám, díky Vám budeme ještě lepší!

Chcete získat zkušenosti u jednoho z leaderů v oblasti logistiky?
Chcete být součástí týmu a pomáhat zajišťovat chod zakázek?
Jste člověk zaměřený na detail, který rád dodržuje standardy?

Pokud je odpověď na otázky výše ANO, pak hledáme právě VÁS!

Co od Vás očekáváme:

  • Administrativní zpracování toku zboží (Příjem, Výdej, Vratky, Přesuny zboží, Inventurní činnost).
  • Vyřizování objednávek dle požadavku zákazníka.
  • Plnění zadaných úkolů.
  • Dodržování nastavených procesů.
  • Reportování a vytváření reportů, analýz.
  • Výbornou komunikaci s interním i externím zákazníkem.
  • Komunikaci se skladem - určování priorit.
  • Aktivní účast na procesu zlepšování.

Co budete potřebovat?

  • Stačí, že se vám na poličce práší na maturitní vysvědčení, nepotřebujeme jaderného inženýra.
  • Nechceme JAVA programátora, stačí že budete mít znalost práce na PC - hlavně balíček MS Office.
  • ,,How are you?" Víte co to znamená? Dobrý začátek, chceme po Vás středně pokročilou znalost AJ.
  • Očekáváme samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně.
  • Flexibilitu - budete pracovat ve 3 směnném provozu.

Co za to nabízíme?

  • Práci plnou výzev a možností naučit se něco nového v jednom z největších skladů ve střední Evropě.
  • Stravenky v hodnotě 70 Kč, plně hrazené zaměstnavatelem.
  • Týden dovolené navíc.
  • Dotovanou Multisport benefit kartu.
  • Možnost stravování ve firemní kantýně během všech směn.
  • Možnost využití svozových autobusů (Český Brod, Lysá nad Labem, Neratovice...).
  • Lákavý náborový příspěvek.

.......a mnoho dalších firemních benefitů :-)