Administrativní pracovník v oddělení přeprav (Olomouc)

Olomouc

Hledáte stabilní práci, která Vás bude bavit a kde si budou vážit Vašich schopností? Chcete pracovat pro nejmezinárodnější společnost, jedničku na trhu v přepravě zásilek pro firmy i jednotlivce? Pro společnost, která v roce 2018 získala prestižní ocenění pro zaměstnavatele „Top Employer“?

Pak čtěte dál, něco bychom pro Vás měli :-)!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Administrativní podpora oddělení přeprav.
  • Příjem a zpracování objednávek přeprav.
  • Zpracovávání fakturací.

Oceníme, pokud:

  • Máte SŠ vzdělání.
  • Vaše angličtina je na komunikativní úrovni.
  • Máte zkušenost v administrativě.
  • Čísla nejsou Vaším nepřítelem.
  • Můžete o sobě říct, že jste pečlivý, zodpovědný člověk.

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou mzdu, která Vám od nás přijde na účet do 6. dne v měsíci.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, např. dotovaná Multisport karta, karta MAKRO, slevy u našich partnerů, výhodné volání u mobilních operátorů, příspěvek na penzijní/životní připojištění, firemní akce, soutěže.
  • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem - měsíčně až 1610 Kč ke mzdě navíc!
  • Příspěvek na penzijní, životní připojištění.

A co dál?

  • Dáme Vám možnost se profesně i osobně rozvíjet - máme pestrou nabídku interních i externích školení, nabízíme možnost individuálního koučinku.
  • Chcete se zdokonalovat v jazyce? Dáme Vám 6.000 Kč každý rok na jazykové vzdělávání.
  • Protože víme, že odpočinek je důležitý, dáme Vám 5 týdnů dovolené plus 3 dny zdravotního volna.

Zaujala Vás naše nabídka a rádi byste se potkali na osobním pohovoru? Pošlete nám svůj životopis, rádi se s Vámi setkáme :-)!

Kontakt

DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Tereza Plecháčová
Bucharova 2641/14
158 00  Praha
Česká republika
Telefon: +420 721 943 106