SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ FAKTUR - DOBA URČITÁ, ÚVAZEK 4 HOD.

Ostrava

Jsme globální společnost s pobočkami ve více než 220 zemích a teritoriích světa, ale za každým z 2,5 milionu zákazníků a půlmilionu zaměstnanců vidíme jejich konkrétní příběhy a přání. Jaký příběh napíšeš ty?

Do našeho týmu sdílených služeb hledáme nové kolegy. Nemusíš mít roky zkušeností, vše tě rádi naučíme.

JAK VYPADÁ PRACOVNÍ DEN U NÁS?

  • Zpracováváme bankovní výpisy.
  • Alokujeme příchozí platby na zákaznické účty.
  • Řešíme požadavky spojené s alokací plateb.
  • Komunikujeme se zahraničními týmy v rámci společnosti.
  • Zajišťujeme pravidelné reporty.

OCENÍME, KDYŽ MÁŠ:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou, ale ne podmínkou).
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka podmínkou – denní využití.
  • Velmi dobrou znalost MS Excel.
  • Základní znalost účetnictví – kompletní zaškolení bude pro tebe zajištěno.
  • Aktivní a samostatný přístup k řešení úkolů.
  • Výborné komunikační schopnosti a smysl pro týmovou práci.

PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME TI:

  • Odpovídající finanční ohodnocení plus zajímavé zaměstnanecké benefity.
  • Možnost pokračování pracovního poměru i po uplynutí doby určité.
  • Vzdělávání formou interních tréninků i externích profesních školení.
  • Firemní kulturu, která své úspěchy staví na motivovaných zaměstnancích a aktivně se podílí na společenské odpovědnosti.

Zaujala tě naše nabídka? Pak neváhej a zašli nám co nejdříve strukturovaný životopis. Těšíme se na tebe!

Kontakt

DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Kateřina Tesařová
Nádražní 2967/93
702 00  Moravská Ostrava
Česká republika
Telefon: +420 739 545 191