Administrativní pracovník Automotive

Jirny

Poohlížíte se po novém zaměstnání ve významné stabilní společnosti, která má co nabídnout? Chcete pracovat pro férového zaměstnavatele, kterému na zaměstnancích záleží? Jsme moderní logistická firma s mnohaletou tradicí na českém trhu a momentálně hledáme nového kolegu na Administrativní pozici s nástupem možným ihned.

VAŠÍM ÚKOLEM BUDE:

• administrativně řídit tok materiálu a zboží
• plnit zadané úkoly a dodržovat nastavené procesy
• komunikovat s řidiči a dopravci
• spolupracovat s kolegy ve skladu - určovat priority
• aktivně se podílet na procesu zlepšování

POŽADUJEME:

• středoškolské vzdělání
• ochotu pracovat ve třísměnném provozu
• dobrou znalost práce na PC (MS Office)
• komunikativní znalost angličtiny
• organizačně a administrativně schopného člověka, který má smysl pro týmovou práci
• praxe v logistice je velkou výhodou nikoliv podmínkou
• nástup možný ihned

NABÍZÍME:

• stravenky v hodnotě 90 Kč, které jsou ze 100% hrazené zaměstnavatelem
• 25 dní dovolené
• chceme, abyste trávili víkendy se svou rodinou, takže budete pracovat od pondělí do pátku
• penzijní nebo životní připojištění
• výhodné tarify pro vás i vaší rodinu
• profesní vzdělávání
• kariérní růst a hlavně stabilního zaměstnavatele
• svozový autobus z Černého Mostu, možnost parkoviště pro osobní automobil

Contact

DHL Solutions s.r.o.
Zuzana Chylíková
Telefon: +420 728 527 833

DO YOU KNOW ABOUT SOMEONE WHO COULD HAVE INTEREST? SHARE POSITION!