Jsme moderní logistická firma s dlouhou tradicí na českém trhu. Skladujeme a přepravujeme zboží pro řadu známých značek. Máme lidský a férový přístup a dbáme na bezpečí v práci každého z vás. Připojte se k nám - jsme PRIMARK!
Jaká bude Vaše role?
- Provádění inventur
- Řešení nesrovnalostí ve skladu
- Příprava auditů (2x ročně)
- Denní reporting
- Systémová korekce stavu zásob
- Administrativní řízení toku materiálu
- Kontrola správnosti dat v systému a jejich čištění
- Plánování odvozu materiálu
- Aktivní účast na procesu zlepšování
- Vedení dvoučlenného týmu
Co splňuje ideální kandidát/ka?
- AJ na komunikativní úrovni (emailová komunikace)
- Organizační schopnosti
- Smysl pro týmovou práci
- Analytické schopnosti
- Praxe v logistice - výhodou
- Pracovitost, samostatnost, odpovědnost
- Zkušenosti s vedením malého týmu
- Časová flexibilita
- Ochota komunikace napříč odděleními ve skladu
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zaměstnání pouze na 1 směnu
- Plně hrazené stravenky v hodnotě 90,- Kč
- Možnost stravování v naší skvělé kantýně
- Atraktivní sezónní bonusy - Až 24 000,- Kč
- 25 dní dovolené
- Systém Cafeterie (věrnostní systém bodů, 1 bod = 1 Kč, možné uplatnit v lékárnách, hotelích, eshopech ...)
- Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, výhodné mobilní tarify (O2/T-Mobile), slevové programy
- Práce v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Právní informace: vlastníkem inzerátu je společnost DHL Solutions k.s.