DHL Express v Číslech:

Naše globální síť pokrývá více než

220

zemí a oblastí

Najdete nás v

50 000

pobočkách a partnerských recepcích

Celosvětově plníme přání

2,5 MILIONů

zákazníků

Zaměstnáváme více než

90 000

specialistů

Využíváme více než

250 & 30 700

letadel & vozidel

Přidejte se k nám

Stravenky v hodnotě 70 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
Protože s plným břichem je svět krásnější

4+1 týden dovolené
Protože zážitků není nikdy dost

Něco na vás leze? Využijte 3 sick days a vyležte to
Protože vaše zdraví je na prvním místě

Příspěvek 6000 Kč / rok na jazykové vzdělávání
Protože kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem

Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Protože je třeba myslet dopředu

Slevové programy u našich partnerů
Protože kdo šetří, má za tři

Zaměstnanecký tarif až na 10 SIM karet
Protože je vždy třeba myslet i na rodinu a blízké

Cafeteria pro flexibilitu v čerpání benefitů
Protože někdy máte náladu na operu a někdy na fitko

Příběhy zaměstnanců

Ondřej Tichý

Ondřej Tichý

Do DHL jsem nastoupil před čtyřmi lety, když mi bylo dvacet. Začínal jsem jako kurýr a po dvou letech jsem postoupil na zákaznické oddělení. Aktuálně nastavuji a dohlížím na speciální zákaznické projekty. Mým cílem je vybudovat v DHL dlouhou, úspěšnou kariéru, protože možností mám opravdu mnoho.

Tereza Satorová

Tereza Satorová

Vystudovaná andragožka bez praxe hledá práci v oboru těžko. Nadnárodní DHL, byť mimo obor, se mi zdálo jako dobrý odrazový můstek. Nastoupila jsem v roce 2013 jako asistentka telesales, ale brzo jsem získala vlastní portfolio klientů. Po dvou letech jsem dostala na starost větší klienty a setkávám se s nimi osobně. Nejsem rozený obchodník, mám za sebou řadu školení, koučinků a hodně dřiny. Zajímavá práce, akce a kvartální bonusy jsou mi odměnou.

Jan Jeřábek

Jan Jeřábek

V roce 2007 jsem v DHL začal ještě při studiu na částečný úvazek v zákaznického servisu jako Frontline Advisor a pomáhal zákazníkům na dálku. Přes pozici Process Administrator, Analyst & Trainer, na které jsem se staral o aplikace, analýzy či trénink, jsem se dostal až na své současné místo. Od roku 2015 vedu oddělení Key Account Desk & Development, kde se staráme o top zákazníky a rozvoj celého zákaznického servisu.